راهنمای بیماران و مراجعین
ضمن تشکر از انتخاب این مرکز برای دریافت خدمات سلامت ،امیدواریم در کمال آرامش بهترین خدمات تشخیصی و درمانی را درکوتاهترین زمان ممکن دریافت نموده و با حداکثر رضایتمندی ترخیص گردید.
آگاهی و اطلاع از قوانین و مقررات هر مجموعه به خصوص هنگام بستری در بیمارستان ،به شما و پرسنل بیمارستان کمک خواهد کرد که روند پذیرش ،دوره بستری و ترخیص را با سهولت و آرامش بیشتری سپری نمایید.
مدارک مورد نیاز جهت بستری بیماران :
اصل و کپی شناسنامه یا کارت ملی بیمار
برگ دستور بستری روانپزشک و کپی آن یک سری
اصل و کپی شناسنامه یا کارت ملی همراه درجه یک بیمار جهت مشخص شدن نسبت با بیمار
در صورتی که بیمار متاهل است و فرد بستری کننده بیمار همسرش می باشد کپی صفحه اول ازدواج شناسنامه بیمار و همراه الزامی است .
در صورتی که بیمار فاقد بیمه است در بدو بستری با مراجعه به واحد مددکاری نسبت به بیمه سلامت بیمار خود اقدام نمایید.
بیمه های طرف قرارداد:تامین اجتماعی -سلامت – نیروهای مسلح – کمیته امداد
بیمه های تکمیلی : بیمه البرز – ایران -دانا – دی – سازمان زندانها- بیمه ملت – شرکت نفتشاغل و بازنشسته
بانک ها : تجارت – سپه – ملت – ملی – کشاورزی
مقررات مرکز آموزشی درمانی بوستان جهت اطلاع مراجعین:
سرپرستار بخش از ساعت 14-8 و مسیولین شیفت عصر و شب از ساعت 20-14 پاسخگوی شما می باشند .
جهت ارتباط و دسترسی به پزشک معالج یا سایر اعضای تیم پزشکی ،باسرپرستار یا مسئولین شیفتهای عصر و شب هماهنگ نمائید.
در صورت نیاز به همراه در بخش ، با دستور پزشک و با هماهنگی سرپرستار بخش در ساعات مشخص میتوانید یک همراه داشته باشد.
حضور بر بالین بیمار بستری فقط در صورت صلاحدید پزشک و مسئول شیفت امکان پذیر است.
هنگام مراجعه کلیه مدارک پزشکی را همراه داشته و در صورت داشتن بیماری خاص یا مصرف داروی خاصی در منزل ایستگاه پرستاری را مطلع نمائید .
در صورت استفاده از سیگار ،حتما سیگار خود را به همراه داشته و به ایستگاه پرستاری تحویل نمائید.
لوازم سرگرم کننده بیمار ،پازل ، هدفون ،کتاب ، دفتر نقاشی ساده را می توانید به همراه داشته باشید .
ساعت ملاقات پزشکان متخصص به شرح ذیل می باشد :
خانم دکتر مهدی پور یکشنبه ساعت 13-12
خانم دکتر بنی اسد پور شنبه ساعت 13-12
آقای دکتر محمدی دوشنبه -چهارشنبه 13-12
اقلام ذیل را تهیه و جهت استفاده بیمارتان در اختیاربخش قرار دهید :
دمپایی پلاستیکی – حوله کوچک – لیوان یک بار مصرف یا پلاستیکی – دستمال کاغذی – شامپو – مسواک – خمیر دندان – برس – خوشبو کننده بدن – صابون – پد بهداشتی بانوان – آب معدنی -خوراکی مجاز
خط تلفن اورژانسی خودکشی جهت مشاوره با روانشناس (1819)می باشد.
واحد مددکاری و حقوقی بیمارستان همه روزه در ساعت اداری آماده پاسخگویی به بیماران و مراجعین می باشد.
از اوردن خوراکی های دارای ظروف شیشه ای و فلزی خودداری نمائید .
بوفه بیمارستان در قسمت لابی اصلی جهت ارائه خدمت آماده می باشد.
از تحویل موبایل و لباس شخصی و اشیائ گران قیمت به بیمار خودداری نمایید.
به دلیل حفظ ایمنی بیمار ،ملاقات ممنوع می باشد . در صورت نیاز به حضور خانواده در بخش ،از بیمارستان با شما تماس و هماهنگی لازم صورت می پذیرد.
با انتظامات و کادر پرستاری جهت تسریع در امر درمان همکاری لازم را داشته باشید.
از آوردن گوشی و وسایل اضافی به داخل بخش امتناع کرده و در لحظه ورود وسایل همراه خود را به حفاظت فیزیکی درب ورودی بخش تحویل نمائید.
مشاور حقوقی بیمارستان در همه روزهای هفته بجز تعطیلات رسمی در بیمارستان حاضر بوده و پاسخگوی سوالات و مشکلات حقوقی بیماران می باشند .
ساعت تماس با بیماران 12 - 10 صبح و 6 - 4 عصر و 07136146712 شماره ارتباطی بخش می باشد.
مراجعین محترم در صورت داشتن هر نوع شکایت می توانند به روش زیر اقدام نمایند:
مراجعه به سایت رسمی بیمارستان ودرج شکایات شما در قسمت راهنمای مراجعین - رسیدگی به شکایات