راهنمای بیماران  و مراجعین

 

ضمن تشکر از انتخاب این مرکز برای دریافت خدمات سلامت ،امیدواریم در کمال آرامش بهترین خدمات تشخیصی و درمانی را درکوتاهترین زمان ممکن دریافت نموده و با حداکثر رضایتمندی ترخیص گردید.

آگاهی و اطلاع از قوانین و مقررات هر مجموعه به خصوص هنگام بستری در بیمارستان ،به شما و پرسنل بیمارستان کمک خواهد کرد که روند پذیرش ،دوره بستری و ترخیص را با سهولت و آرامش بیشتری سپری نمایید.

 

مدارک مورد نیاز جهت بستری بیماران :

اصل و کپی شناسنامه یا کارت ملی بیمار

برگ دستور بستری روانپزشک و کپی آن یک سری

اصل و کپی شناسنامه یا کارت ملی همراه درجه یک بیمار جهت مشخص شدن نسبت با بیمار

در صورتی که بیمار متاهل است و فرد بستری کننده بیمار همسرش می باشد کپی صفحه اول ازدواج شناسنامه بیمار و همراه الزامی است .

 

در صورتی که بیمار فاقد بیمه است در بدو بستری با مراجعه به واحد مددکاری نسبت به بیمه سلامت بیمار خود اقدام نمایید.

بیمه های طرف قرارداد:تامین اجتماعی -سلامت – نیروهای مسلح – کمیته امداد

بیمه های تکمیلی : بیمه البرز – ایران -دانا – دی – سازمان زندانها- بیمه ملت – شرکت نفتشاغل و بازنشسته

بانک ها : تجارت – سپه – ملت – ملی – کشاورزی

 

مقررات مرکز آموزشی درمانی بوستان جهت اطلاع مراجعین:

سرپرستار بخش از ساعت 14-8 و مسیولین شیفت عصر و شب از ساعت 20-14 پاسخگوی شما می باشند .

جهت ارتباط و دسترسی به پزشک معالج یا سایر اعضای تیم پزشکی ،باسرپرستار یا مسئولین شیفتهای عصر و شب هماهنگ نمائید.

در صورت نیاز به همراه در بخش ، با دستور پزشک و با هماهنگی سرپرستار بخش در ساعات مشخص  میتوانید یک همراه داشته باشد.

حضور بر بالین بیمار بستری فقط در صورت صلاحدید پزشک و مسئول شیفت امکان پذیر است.

 

هنگام مراجعه کلیه مدارک پزشکی را همراه داشته و در صورت داشتن بیماری خاص یا مصرف داروی خاصی در منزل ایستگاه پرستاری را مطلع نمائید .

در صورت استفاده از سیگار ،حتما سیگار خود را به همراه داشته و به ایستگاه پرستاری تحویل نمائید.

لوازم سرگرم کننده بیمار ،پازل ، هدفون ،کتاب ، دفتر نقاشی ساده را می توانید به همراه داشته باشید .

 

ساعت ملاقات پزشکان متخصص به شرح ذیل می باشد :

خانم دکتر مهدی پور           یکشنبه ساعت 13-12

خانم دکتر بنی اسد پور        شنبه ساعت 13-12

آقای دکتر محمدی             دوشنبه -چهارشنبه  13-12

 

اقلام ذیل را تهیه و جهت استفاده بیمارتان در اختیاربخش قرار دهید :

دمپایی پلاستیکی – حوله کوچک – لیوان یک بار مصرف یا پلاستیکی – دستمال کاغذی – شامپو – مسواک – خمیر دندان – برس – خوشبو کننده بدن – صابون – پد بهداشتی بانوان – آب معدنی -خوراکی مجاز

خط تلفن اورژانسی خودکشی جهت مشاوره با روانشناس (1819)می باشد.

واحد مددکاری و حقوقی بیمارستان همه روزه در ساعت اداری آماده پاسخگویی به بیماران و مراجعین می باشد.

از اوردن خوراکی های دارای ظروف شیشه ای و فلزی خودداری نمائید .

بوفه بیمارستان در قسمت لابی اصلی جهت ارائه خدمت آماده می باشد.

از تحویل موبایل و لباس شخصی و اشیائ گران قیمت به بیمار خودداری نمایید.

به دلیل حفظ ایمنی بیمار ،ملاقات ممنوع می باشد . در صورت نیاز به حضور خانواده در بخش ،از بیمارستان با شما تماس و هماهنگی لازم صورت می پذیرد.

با انتظامات و کادر پرستاری جهت تسریع در امر درمان همکاری لازم را داشته باشید.

از آوردن گوشی و وسایل اضافی به داخل بخش امتناع کرده و در لحظه ورود وسایل همراه خود را به حفاظت فیزیکی درب ورودی  بخش تحویل نمائید.

مشاور حقوقی بیمارستان در همه روزهای هفته بجز تعطیلات رسمی در بیمارستان حاضر بوده و پاسخگوی سوالات و مشکلات حقوقی بیماران می باشند .

 

ساعت تماس با بیماران 12 - 10 صبح و 6 - 4 عصر و 07136146712  شماره ارتباطی بخش می باشد.

 

 مراجعین محترم در صورت داشتن هر نوع شکایت می توانند به روش زیر اقدام نمایند:

مراجعه به سایت رسمی بیمارستان ودرج شکایات شما در قسمت راهنمای مراجعین - رسیدگی به شکایات